Μεταμορφώνουμε τις εμπειρίες μας σε νέα πράγματα για τους αγρότες. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ

"Η δημιουργικότητα δίνει κίνητρο στην ανθρωπότητα να προχωρά "

Η Διοίκηση του Ομίλου KARATZIS εστιάζει ιδιαίτερα στον ενδελεχή σχεδιασμό και την προσεκτική εφαρμογή μιας συνεκτικής εταιρικής στρατηγικής. Αυτή η στρατηγική χρησιμεύει ως πρωταρχική κατευθυντήρια γραμμή όχι μόνο για τη βραχυπρόθεσμη ανάπτυξη του Ομίλου, αλλά κυρίως για τη μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη βιωσιμότητά του.

Οι βασικοί πυλώνες της μεσοπρόθεσμης στρατηγικής του Ομίλου είναι οι εξής:

  • Συνεχής εστίαση σε εκτεταμένη Έρευνα & Ανάπτυξη, προκειμένου να συστήνονται περισσότερα καινοτόμα προϊόντα που παρέχουν υψηλή προστιθέμενη αξία στο πελατολόγιο του Ομίλου.
  • Αύξηση της εμπορικής παρουσίας του Ομίλου στις διεθνείς αγορές, μέσω εξαγορών και νέων επιχειρηματικών συμφωνιών.
  • Περαιτέρω ενίσχυση της παραγωγικής βάσης του Ομίλου μέσω επενδύσεων που θα ενισχύσουν της δυνατότητες και θα αυξήσουν την παραγωγικότητα.
  • Μεγιστοποίηση της λειτουργικής αποδοτικότητα των εγκαταστάσεων παραγωγής μέσω της υιοθέτησης καινοτόμων διαδικασιών παραγωγής.
  • Περαιτέρω ανάπτυξη της παρουσίας του Ομίλου στον τομέα της ηλιακής ενέργειας στην Ελλάδα, τόσο μέσω εξαγορών υφιστάμενων εταιρειών όσο και μέσω της συμπλήρωσης πρόσθετων αιτήσεων άδειας στην Ελληνική Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας.
  • Βελτιστοποίηση τη βάση κόστους των εταιρειών του Ομίλου, τόσο ως προς το κόστος παραγωγής όσο και ως προς τα γενικά έξοδα.
  • Διατήρηση και περαιτέρω βελτίωση της οικονομικής θέσης του Ομίλου μέσω προσεκτικής διαχείρισης χρεών και αυστηρού ελέγχου του κεφαλαίου κίνησης.
  • Επέκταση των εγκαταστάσεων και των υπηρεσιών του Nana Golden Beach Hotel, μέσω επαναλαμβανόμενων σχεδίων ανακαίνισης και πρόσθετων επενδύσεων.